سامسونگ در حال آزمایش شارژ ۶۵ وات برای سری Galaxy S ۲۲ است

شرکت سامسونگ که یک غول فناوری در جهان محسوب می‌شود، قصد دارد تا شارژ سیمی ۶۵ وات را برای سری Galaxy S ۲۲ در اوایل سال ۲۰۲۲ آماده کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چرخه تولید گوشی های هوشمند و لوازم جانبی مرتبط با آن‌ها در این برهه از زمان وارد مرحله جدیدی شده است و شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در جهان با استفاده از فناوری‌های روز دنیا دستگاه‌هایی را ساخته و در اختیار مردم قرار می دهند که بسیاری از نیازهای آن ها را در کمترین زمان ممکن حل می کنند.

تلفن همراه هوشمند

به نقل از gsmarena، طبق اطلاعاتی که از FrontTron منتشر شده است، بعد از اینکه کمپانی سامسونگ حمایت از شارژر ۲۵ واتی را برای Galaxy S۲۱، کمتر از گذشته کرد، قصد دارد با آماده کردن زیر ساخت شارژ ۶۵ واتی برای گوشی‌های جدید خود Galaxy S۲۲ گام رو به جلویی در این زمینه بردارد.

شارژ ۶۵ وات برای گوشی های هوشمند Galaxy S ۲۲

اصطلاح "Rainbow" نام رمز گوشی های خانواده Galaxy S۲۲ یعنی R مدل وانیلی، G Plus و B Ultra است. ما اولین بار شارژر ۶۵ وات سامسونگ را در ژانویه مشاهده کردیم، در حالی که در ماه فوریه با حداکثر سرعت شارژ ۳.۲۵ آمپر در ۲۰ ولت تأیید شد. زمان آن فرا رسیده است که سامسونگ از سرعت شارژ ۲۵ وات که در کهکشانی‌های خود استفاده کرده بود، عبور کند. با این فناوری حدود ۱ ساعت برای شارژ کردن گلکسی نوت ۱۰ در آن زمان نیاز بود.

زمان رونمایی از فناوری شارژ ۶۵ وات سامسونگ

در همین زمینه شرکت سامسونگ در حال آزمایش راه حل جدید و سریعتر شارژ سیمی ۶۵ وات است و به نظر می‌رسد برای سری Galaxy S۲۲ در اوایل سال ۲۰۲۲ آماده خواهد شد. این فناوری می تواند به مشتری این امکان را بدهد که در کوتاه ترین زمان گوشی‌هایشان را شارژ کنند و به انجام فعالیت های روزمره برسند.

گوشی هوشمند Galaxy S ۲۲

بزرگترین سوال اکنون این است که آیا سامسونگ شارژر گوشی را در جعبه عرضه می‌کند یا خیر. البته شرایط پرداخت پول هوشمند برای خرید لوازم جانبی قابل فراهم است و مشتریان می توانند به سهولت و به روش های مختلف این آپشن جدید غول دنیای فناوری را تهیه کنند.

البته در پایان باید گفت که احتمال تاخیر شرکت سامسونگ در رونمایی از این فناوری در گوشی‌های هوشمند خود به ویژه خانواده Galaxy S۲۲ احتمالا باید مربوط به سلامتی باتری تلفن همراه باشد، زیرا که شارژ سریع و در زمان کوتاه می‌تواند باعث به پایان رسیدن عمر باتری شما قبل از زمان مقرر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار