امام جمعه انار گفت:یکی از ترفند‌های شیطان بزرگ، معامله قرن برای نابودی فلسطین است که با وحدت امت اسلامی توطئه آمریکا خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت:عید قربان یعنی رهایی انسان از تعلقات دنیوی و آنچه رنگ و بوی غیر خدایی دارد.

او افزود: اولین خصوصیت عیدسعید قربان طهارت باطنی یعنی پیروزی بر دشمن درون و خواهش‌های نفسانی است.دومین خصوصیت عید قربان، نمایش انسجام امت اسلامی و چنگ زدن به ریسمان الهی است که در نماز عید قربان و تکبیر‌های وارده تجلی پیدا می‌کند.

حجت الاسلام‌منتظری گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به زائران بیت‌الله الحرام گفتند برائت از مستکبران و در راس آن آمریکا، برائت از مظلوم کشی و جنگ افروزی و کانون‌های تروریسم می‌باشد.

او تصریح کرد:یکی از ترفند‌های شیطان بزرگ، معامله قرن است که برای نابودی فلسطین و مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی برنامه ریزی شده است که با وحدت امت اسلامی این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان انار در ادامه گفت: با رعایت نکات بهداشتی و فاصله و زدن ماسک از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.رعایت نکردن نکات بهداشتی و انتقال این ویروس به دیگران از مصادیق حق الناس و از گناهان نابخشودنی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار