مجید محافظت کار، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص باخت این تیم مقابل نساجی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجید محافظت کار، دستیار مجتبی حسینی و مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری بعد از بازی این تیم با نساجی مازندران عنوان کرد: این بازی نوعی فینال بود، زیرا شرایط جدول برای تیم‌ها مشخص بود. متاسفانه روی یک غافلگیری در دقایق اول گل دریافت کردیم. در ادامه به بازی برگشتیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. قطعا ما در اواخر نیمه نخست شانس زدن گل دوم را داشتیم. نقطه قوت نساجی را در طول هفته گذشته آنالیز کرده بودیم.۲ بازی مهم پیش رو داریم و باید شرایطمان را در لیگ برتر تثبیت کنیم.

محافظت کار در ادامه بیان کرد: باخت سایپا روی روندمان تاثیر گذاشت، اما ما باید ذوب آهن را قوت ببخشیم. هفته قبل نتیجه خوبی به دست آوردیم. برای بازی بعدی هواداران را از نگرانی در می‌آوریم.

او در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در این دیدار گفت: جایگاه فغانی در قضاوت کاملا مشخص است. فغانی در فوتبال دنیا ثابت شده است. داوری مشکل خاصی نداشت.

مربی ذوبی‌ها در پایان گفت: ناراحت هستیم و باید از این بازی درس بگیریم تا گل‌های کودکانه دریافت نکنیم. تا بازی بعدی شرایط تیم ما خوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار