ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش برابر تیم ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره برتری  تیمش برابر تیم ذوب‌ آهن اظهار کرد: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. خوشحالم به آن‌ها عیدی دادیم که این عیدی در حد قهرمانی بود. روزی که آمدیم عهد بستیم تا آخر این راه را باهم برویم. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم، همه باید به احترام آن‌ها بایستند.

او  ادامه داد: به تیم خوب ذوب‌ آهن هم تبریک می‌گویم و نباید جایگاه آن‌ها اینجا باشد. تیمی که نایب‌ قهرمان آسیا شده، چندین دوره قهرمانی جام حذفی را به دست آورده، با این مدیریت و پشتوانه مالی نباید در این جایگاه باشد، اما در فوتبال این مسائل وجود دارد  و غم‌ها بیشتر از شادی‌ها است.

او تصریح کرد: دوست دارم ذوب‌ آهن در لیگ برتر بماند. به مجتبی حسینی و کادر او خسته نباشید می‌گویم و او بیشتر از تیمی  در رده ۱۳ یا ۱۴ امتیاز جمع کرد. آن‌هایی که اول فصل شرایطش را داشتند کم لطفی کردند. حسینی و کادرش خیلی زحمت کشیده‌اند. آن‌ها در این بازی به ویژه در نیمه دوم  فشار زیادی آوردند.

الهامی درباره داوری فغانی در این بازی، خاطرنشان کرد: من به فغانی و کادر داوری تبریک می‌گویم. از افشاریان تشکر می‌کنم که داوری در سطح اول جهان را برای بازی ما انتخاب کرد. اگرچه دروازه‌بان ما دقایق پایانی اخراج شد، اما باعث افتخار است که فغانی داور بازی ما بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.