محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم پدیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نوید‌کیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم پدیده در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:  فکر می‌کنم ۱۰ دقیقه ابتدایی را از دست دادیم و تیم حریف خیلی خوب بازی کرد، اما به تدریج به بازی مسلط شدیم. شرایط خوبی داشتیم و فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم و به گل رسیدیم. البته  این شانس را داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم.

او درباره  شرایط تیم‌ها در ۲ هفته پایانی و شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در مورد این موضوع اظهار نظر کنم، چون ممکن است باز هم عده‌ای ناراحت شوند. واقع‌ بینانه این است که شانس آن‌ها بهتر و بیشتر از ما است، اما ما راه خود را می‌رویم و تا انتها می‌جنگیم. اتفاقات فوتبال همیشه وجود دارد و باید دید که در نهایت چه خواهد شد. ما در ۲ هفته پایانی باید برنده باشیم و منتظر بمانیم که شانس هم خودش را به ما نشان دهد. مهم این است که تا روز آخر تلاش کنیم و برنده مسابقات باشیم و به آینده امیدوار بمانیم.

او ادامه داد: تیم پدیده در نیمه دوم می‌خواست از ضد حملات استفاده کند، اما مسلط بودیم و بازی را اداره کردیم. در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم و فرصت‌های زیادی داشتیم، اما متاسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم و در آخر این امکان را داشتیم که روی یک اوت بلند یا کرنر بازی را از دست بدهیم، اما خوشبختانه ۳  امتیاز را گرفتیم.

بازیکنان سپاهان می خواستند گل های بیشتری بزنند 

نویدکیا افزود: از بازیکنان راضی هستم و به آن‌ها حق می‌دهم، چون می‌دانستند که آن طرف، بازی پر گل شده و دلشان می‌خواست گل‌های بیشتری بزنند. البته فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. تیم پدیده هم بازی خوبی انجام نداد، اما تمام تلاشش را کرد. اگر جای رحمتی بودم و این همه بازیکن از دست می‌دادم شاید جرات اداره کردن تیم را نداشتم. به رحمتی و همکارانش تبریک می‌گویم که این تیم را نگه داشتند و هر هفته بهتر شدند. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

رفیعی به عنوان لیدر به سپاهان کمک می کند 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  غیبت سروش رفیعی و عملکرد نه چندان خوب حاج‌صفی در بازی امروز گفت: رفیعی به دلیل ۳ اخطاره بودن برای این مسابقه محروم بود. او همیشه به عنوان یک لیدر به ما کمک می‌کرد، اما خوشبختانه امروز بازیکن جایگزینش به خوبی جای خالی او  را پر کرد.

نویدکیا خاطر نشان کرد: از زمانی که حاج‌صفی  به سپاهان برگشته تمام تلاشش را کرده، اما وقتی بازیکنان نتیجه بازی‌های دیگر را متوجه می‌شوند می‌بینند که تیم حریف گل‌های زیادی به ثمر رسانده و شانس‌شان کم شده، از حالت منطقی خارج می‌شوند و کیفیت همیشگی خود را از دست می‌دهند. احسان امروز تمام تلاشش را کرد و این موضوع برای من از همه چیز مهمتر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار