تعداد بیماران و فوتی‌های کرونا همچنان در بوشهر بالا است و انگار قرار نیست تب این بیماری اندکی فروکش کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آمارهای دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر نشان می‌دهد که اکنون ۵۰۸ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند و که ۹۱ نفرشان در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.

به گفته او، در میان بیماران جدید ابتلای ۴۶ نفر به کرونا، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر می‌گوید: اکنون ۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۱۴ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری تعداد قربانیان جدید کرونا را ۷ نفر اعلام می‌کند که شامل دو مرد ۶۶ و ۶۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت و قلبی، دو مرد ۵۷ و ۳۹ ساله بدون سابقه بیماری و سه زن ۹۱، ۷۰ و ۶۹ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای تیروئید، دیابت و فشار خون هستند.

او بیان می‌کند در شبانه‌روز گذشته ۸۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۱ نفر به کرونا دچار بودند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تعداد مبتلایان شناسایی شده از آغاز همه‌گیری کرونا را تا کنون ۶۱ هزار و ۲ نفر اعلام کرد که هزار و ۳۵۲ نفرشان بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.

کشمیری می‌گوید: موارد فوتی در استان بالا است و برای کاهش موارد بستری که باعث کاهش فوتی‌ها شود نیاز است شیوه‌نامه‌ها و محدودیت‌ها جدی‌تر رعایت شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.