دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر با اشاره به فوت ۹ نفر دیگر بر اثر کرونا، این آمار را بسیار بالا خواند و تنها راه کاهش آن را رعایت شیوه‌نامه‌ها و محدودیت‌های کرونایی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۸۰  نفر به کرونا دچار هستند.

او افزود: اکنون ۴۸۵ نفر در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۴۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند، ادامه داد: از این تعداد، ۱۲ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به ثبت ۹ مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان، بیان کرد: چهار مرد ۷۵، ۷۳، ۶۵ و ۶۲ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت، فشار خون و بیماری قلب و دو مرد ۶۵ و ۴۵ ساله بدون سابقه بیماری و سه زن ۶۹، ۶۸ و ۶۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، قلبی، دیابت و فشار خون قربانیان جدید کرونا در استان بوشهر هستند.

او بیان کرد: امروز موارد فوتی در استان بسیار بالا بوده است و برای کاهش موارد بستری که منجر به کاهش تعداد فوتی شود نیاز به تشدید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی است.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر همچنین بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۹۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۳ نفر کرونا داشتند.

 کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۹ هزار و ۸۸۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۳۳۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.