دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: سه مرد و دو زن دیگر در این استان جان خود را به علت ابتلا به کرونا از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۴۶۴ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۵ نفر به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: از این تعداد، ۲۰ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

 دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: امروز ۵ مورد فوتی شامل ۳ مرد ۶۸، ۶۵ و ۵۲ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان، فشار خون و بیماری قلبی و ۲ زن  ۷۱ و ۶۰ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، دیابت و فشار خون در استان به ثبت رسید.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۹۵ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


او گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۹ هزار و ۳۶۹ مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شده‌اند و هزار و ۳۲۸ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.