دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: پنج نفر دیگر در این استان قربانی کرونا شدند و تعداد فوتی‌های این ویروس به هزار و ۳۱۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۴۹۳ نفر بر روی تخت بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۷ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۹ نفر به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این تعداد ۱۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت پنج مورد فوتی جدید، ادامه داد: امروز پنج نفر شامل مردی ۹۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و بیماری قلب و چهار زن ۸۳، ۶۷، ۶۹ و ۴۲ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، دیابت و فشار خون در استان بوشهر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۰۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۷۸ نفر به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


او گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون  ۵۸ هزار و ۳۴۹ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۳۱۶ نفر هم بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.