دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با افزوده شدن ۳ نفر دیگر، تعداد فوتی‌های کرونا در این استان به هزار و ۳۰۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان، ۴۶۲ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۲ نفر به کرونا قطعی است.

او با بیان اینکه اکنون ۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: از این تعداد، ۱۲ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از ثبت سه مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان خبر داد و قربانیان جدید را مردی ۶۲ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و دو زن ۷۹ و ۳۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت و فشار خون عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۹۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸۲ نفر به کرونا مبتلا بودند.

او بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۷ هزار و ۴۴۷ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۳۰۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.