مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا پایان مردادماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید حوائج مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: براساس قانون مالیات‌های مستقیم، ۳۱ تیرماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری بود که با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، این مدت تا پایان ۳۱ مردادماه تمدید شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، موارد ۵۷، ۸۰، ۱۱۰، ۱۱۶ و ۱۲۶ قانون مالیات‌‏های مستقیم که مهلت انقضای تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سررسید پرداخت مالیات آن‌ها تا ۳۱ تیرماه بوده به مدت یک ماه تمدید و تمامی مهلت‌های رسیدگی به سنوات قبل که پایان آن‌ها نیز از پایان تیرماه جاری تا پایان شهریورماه بود نیز به مدت یک ماه تمدید شده است.

حوائج، برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی را به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی مربوط دانست و تصریح کرد: فعالان حوزه اقتصادی به منظور بهره‌مندی از مشوق‌های قانونی، نرخ صفر و یا هر نوع تسهیلات دیگر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا ۳۱ مردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR ارسال و مالیات خود را پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان یادآور شد: مودیان مالیاتی همچنین در صورت پرداخت نکردن مالیات و یا عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.