مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: ۱۱۰ پروژه مدرسه سازی در بیرجند در حال اجرا است، که از این تعداد ۳۱ پروژه مربوط به روستاهای اطراف شهر بیرجند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، چاوشان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت : در حال حاضر در شهرستان بیرجند اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس ۱۱۰ پروژه دارد که از این تعداد ۳۱ کلاس درس مربوط به روستا‌های اطراف بیرجند است.

او  با بیان اینکه  در شمال شهر بیرجند با مشکل کمبود کلاس درس رو به رو هستیم  افزود: ۶ پروژه در شمال شهر بیرجند در حال اجرا است.

چاوشان ادامه‌داد: پروژه برکت شهید بصیری پور ۱۲ کلاس درس، پروژه دکتر گنجی یک ۶ کلاس درس، پروژه قلم چی ۱۲ کلاس درس، پروژه تکتم ۶ کلاس درس، پروژه دکتر گنجی دو نیز ۶ کلاس و پروژه کانون نیز چهار کلاس درس دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع برای پروژه‌های مدرسه‌سازی شمال شهر بیرجند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، یادآور شد: تا مهرماه به جز پروژه تکتم و کانون بقیه کلاس‌های درس تحویل آموزش و پرورش برای استفاده دانش آموزان عزیز داده می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: برای پروژه برکت شهید بصیری پور ۱۰ میلیارد تومان، تکتم چهار میلیارد تومان، پروژه گنجی یک نیز ۳.۵ میلیارد تومان، پروژه قلم چی هشت میلیارد تومان، پروژه کانون ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و پروژه گنجی دو نیز پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.