مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: تا پایان امسال ۳ مدرسه در روستا‌های محروم خراسان جنوبی احداث می‌شود.

چاوشان مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امروز تفاهم نامه همکاری در خصوص ساخت و تجهیز سه مدرسه با ۴ کلاس درس بین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی و بانک رفاه استان امضا شد.

او افزود: اعتبار پیش بینی شده برای احداث این سه مدرسه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که سهم مشارکت بانک رفاه در ساخت آن، ۸۰۰ میلیون تومان معادل ۴۰ درصد کل مبلغ است.

چاوشان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود امسال این سه مدرسه به بهره برداری برسد، تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه، دو مدرسه یک کلاسه در روستا‌های محروم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه احداث می‌شود و یک مدرسه دو کلاسه نیز در روستای جلاران شهرستان درمیان ساخته خواهد شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، بازو‌هایی توانمند برای مشارکت در امر مدرسه سازی به شمار می‌روند، اظهار کرد: سال‌های گذشته ساخت ۴ کلاس درس در استان با مشارکت ۱۶۰ میلیون تومانی بانک رفاه انجام شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار