اتحادیه کارگران فرانسه و دو کارمند سابق یوبی سافت از این سازنده بازی به دلیل ادعای ایجاد فرهنگ "آزار جنسی سازمانی" شکایت کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، شرکت یوبی سافت در مورد ادعای آزار و اذیت جنسی در این شرکت، با اقدامات قانونی جدیدی روبرو است. گزارش‌ها حاکی از این است که اتحادیه کارگران فرانسه Solidaires Informatiques و دو کارمند سابق یوبی سافت از این سازنده بازی به دلیل ادعای ایجاد فرهنگ "آزار جنسی سازمانی" شکایت کرده اند. طبق اعلام اتحادیه، گویا تحمل رفتار‌های نادرست در این شرکت، برای یوبی سافت آسان‌تر از رسیدگی به مشکلات بوده است.

این دادخواست چندین تن از پرسنل فعلی و سابق یوبی سافت از جمله سیسیل کورنت (رئیس سابق منابع انسانی)، تامی فرانسویس (معاون تحریریه) و سرژ هاسکوئت (مدیر خلاق جهانی) را شامل می‌شود.

همچنین یو گیلموت رئیس شرکت نیز نه به دلیل دخالت مستقیم، بلکه به دلیل اینکه ذاتاً "مسئول" آنچه در یوبی سافت اتفاق می‌افتد است، تحت نظارت است. یوبی سافت در پاسخ به ادعای مطرح شده علیه این غول بازی سازی، اعلام کرد که "هیچ جزئیاتی برای به اشتراک گذاشتن" ندارد. پیش از این، این شرکت گفته بود که همه ادعا‌ها را بررسی کرده و پاسخ مناسبی را دریافت کرده است.

شکایت از یوبی سافت به دلیل ایجاد فرهنگ آزار جنسی سازمانی

آزار‌های سازمان‌یافته کارمندان در یوبی سافت

قبلاً نیز شکایاتی مبنی بر اینکه یوبی سافت به طور کامل به ادعا‌هایی نظیر این موارد رسیدگی نکرده است وجود داشت. منابع بلومبرگ گفتند که برخی مدیران متهم این شرکت همچنان در سمت‌های ارشد باقی مانده اند و کارمندان از فعالیت‌های نژادپرستانه خبر می‌دهند که بدون رسیدگی باقی مانده اند.

شکایت به قدری جدی است که فارغ از افراد، کل شرکت یوبی سافت را برای "آزار‌های سازمان‌یافته کارمندان" مورد هدف قرار می‌دهد. اتحادیه کارگران فرانسه می‌گوید که یوبی سافت با اولیت قرار دادن سود مالی به هر مورد دیگری، به افراد خطاکار اجازه داد که در جایگاه خود بمانند. در نتیجه اذیت کردن کارمندان تبدیل به یکی از عادات برخی از اعضای قدرتمند تیم اصلی یوبی سافت شده بود. این اتحادیه اعلام کرد که تمامی افراد دیگری که موقع کار در یوبی‌سافت متحمل چنین آزار‌هایی شده‌اند، می‌توانند ایمیل بدهند و بدون نگرانی شکایت را به تیم قانونی بسپارند. آن‌ها به هیچ عنوان نباید پولی بدهند و تمام هزینه‌های شکایت توسط اتحادیه Solidaires Informatique فرانسه تأمین می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.