پیرمردی که در حال عبور از ریل راه آهن بود با ترمز اضطراری راننده قطار از مرگ حتمی گریخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد سالخورده هندوستانی که در اقدامی خطرناک قصد رفتن به سمت دیگر ایستگاه قطار از میان ریل راه آهن را داشت با خوش شانسی از مرگ گریخت. «هاری شانکار» ۷۰ ساله وارد ریل قطار شده بود که با یک قطار در حال ورود به ایستگاه مواجه شد. واکنش سریع و به موقع راننده قطار در استفاده از ترمز اضطراری موجب نجات جان این مرد سالخورده شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند شانکار با دیدن قطار که هر لحظه به وی نزدیک می‌شد بر اثر شدت ترس روی ریل سقوط کرد.

این اتفاق در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه روز ۱۷ جولای در ایستگاه قطار کالیان در شهر بمبئی هند رخ داد. در ویدئویی که تهیه و منتشر شده است لحظه‌ای را که این مرد از زیر قطار بیرون کشیده می‌شود به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود راننده قطار به همراه ماموران ایستگاه این مرد را از زیر قطار خارج می‌کنند.


بیشتر بخوانید


پس از وقوع این حادثه راه آهن مرکزی هند با انتشار بیانیه‌ای به مسافران هشدار داد تا از عبور و مرور بر روی خطوط ریل راه آهن خودداری کنند. همچنین «آلوک کانسال»، مدیر راه آهن مرکزی هند برای راننده قطار و کمک وی که با اقدام به موقع شان جان این مرد را نجات دادند مبلغ ۲ هزار روپیه جایزه در نظر گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.