معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: واحد‌های خدمات گردشگری با هدف رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و نرخ‌های مصوب زیر رصد ویژه نظارتی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرتضی نیکرو، معاون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با بیان این که واحد‌های خدمات گردشگری با هدف رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و نرخ‌های مصوب زیر رصد ویژه نظارتی قرار گرفتند، گفت: به تعداد‌ی از شکایات واصله از واحد‌های پذیرایی و تأسیسات گردشگر‌ی رسیدگی و رضایت شاکیان جلب شد.

معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: گران‌فروشی و عدم ارائه خدمات مطلوب و مناسب از جمله عمده موضوعات شکایات مطروحه بود که بر‌ر‌سی شد.

نیکرو در ادامه با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل ها‌ی بهداشتی و تشدید نظارت‌ها  گفت: با خاطیان و واحد‌های متخلف با تذکر کتبی و صدور اخطار بر‌خورد می‌شود.

او همچنین با تأکید بر صیانت از حقوق گردشگر‌ان و مسافر‌ان، گفت: مقرر شد کار‌شناسان مربوطه نرخ خدمات در تأسیسات گردشگر‌ی البرز را با هدف هم‌سان‌ساز‌ی نرخ‌نامه بر‌ر‌سی و نتیجه را در اسرع وقت اعلام کنند تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.