اسکندری ازویزیت رایگان اهالی روستای امام کندی خبر دادوگفت:۵۰ بسته غذایی نیز درروستای یحیی‌آبادوامام کندی میان خانواده‌های آسیب دیده ازکرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اسکندری رئیس جمعیت هلال احمر زنجان گفت: هلال احمر با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبد‌های غذایی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کرده است.

او افزود: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از خصلت‌های مومنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام همواره مورد توجه بوده و کمک به نیازمندان در کنار سایر اعمال دینی یکی از برجسته‌ترین عبادت‌های مسلمانان و مورد تأکید در دین مبین اسلام است.

رئیس جمعیت هلال احمر زنجان گفت: در این راستا با همت داوطلبان و خیرین این شهرستان بیش از ۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن و انواع حبوبات بین خانواده‌های کم برخوردار روستا‌های یحیی آباد و امام کندی توزیع شد.

او ادامه داد: حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از اهداف هلال احمر به شمار می‌رود.

رئیس جمعیت هلال احمر زنجان از اجرای طرح کاروان سلامت در روستای امام کندی خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به بهبود سطح سلامت، ارتقاء کیفیت زندگی، ایجاد زمینه سلامت در این روستا اجرا شد.

اسکندری افزود: ویزیت و ارائه داروی رایگان برای ۱۰۰ نفر از ساکنان روستای امام کندی از خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان بود.

او ادامه داد: در کنار خدمات معیشتی و سلامت، تیم سحر سفیران سلامت روانی نیز در حاشیه این برنامه‌ها اقدام به توزیع لوازم التحریر برای کودکان روستایی کردند.


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: اقدامات و خدمات خیرخواهانه، انسان دوستانه هلال احمر در راستای کاهش آلام هموطنان در مناطق محروم و کم برخوردار ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.