شکری از ویزیت رایگان ۴۰ نفر از دامداران و خانواده‌های آن‌ها با اعزام یک روزه کاروان سلامت به ییلاق قارقالان ماهنشان خبر داد.

یه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شکری سرپرست جمعیت هلال احمر ماهنشان گفت: حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از اهداف هلال احمر به شمار می‌رود و طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است.


او افزود: کاروان سلامت هلال احمر ماهنشان به مدت یک روز با هدف کمک به بهبود سطح سلامت در منطقه، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت به مناطق ییلاقی اعزام شدند.


سرپرست جمعیت هلال احمر ماهنشان ادامه داد: کاروان سلامت هلال احمر ماهنشان شامل یک پزشک عمومی، ماما، نسخه پیچ و تزریقاتی بود.


شکری ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان را مهمترین خدمات ارائه شده توسط کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به دامداران و خانواده‌های آن‌ها در منطقه ییلاقی قارقالان برشمرد و گفت:علاوه بر ارائه خدمات سلامت، آموزش کمک‌های اولیه، گرمازدگی، سی. پی. آر و خونریزی به دامداران و خانواده‌های سالکن در منطقه ییلاقی قارقالان ارائه شد.


او افزود: این کلاس‌های آموزشی با استقبال قابل توجه ساکنان این منطقه ییلاقی مواجه شد.


سرپرست جمعیت هلال احمر ماهنشان گفت: اعزام کاروان سلامت و ارائه آموزش‌های مورد نیاز برای دیگر ساکنان در مناطق ییلاقی شهرستان ماهنشان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.