حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان ۲ کشته و ۲ مجروح در پی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان  ۲ کشته و ۲ مجروح در پی داشت.

سرهنگ پور شمس افزود: در سانحه رانندگی که در ساعت ۱۱:۲۳ روز گذشته رخ داد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳ محور قدیم ساوه- سلفچگان واژگون شد.

او اضافه کرد: بر اثر این حادثه راننده سواری پژو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان سپرد و ۲ سرنشین دیگر مجروح هم از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، بی توجهی به جلو از سوی راننده خودرو اعلام شد.

او ادامه داد: در دیگر حادثه رانندگی در ساعت ۲۱:۲۰ دیروز، یک دستگاه خودروی سواری پراید با خودروی سواری سمند در کیلومتر یک محوراراک – فراهان برخوردکرد.

سرهنگ پور شمس تصریح کرد: راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و راننده خودرو سمند نیز مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

او تأکید کرد: رانندگی طولانی مدت در سطح محور‌های مواصلاتی، موجب خستگی و خواب آلودگی رانندگان می‌شود و از رانندگان وسایل نقلیه خودرویی در خواست می‌شود به محض خواب آلودگی، نسبت به استراحت در مکانی امن اقدام کنند تا از وقوع اینگونه حوادث دلخراش در سطح معابر خیابانی پیش گیری شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.