مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در دهه ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: به‌ مناسبت فرارسیدن اعیاد غدیر و قربان، ستاد دیه استان همدان در دهه ولایت اقدام به آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد خواهد کرد.

او با بیان اینکه سه نفر از این افراد خانم و ۲۷ نفر دیگر آقا هستند، افزود: همه این افراد به‌دلیل محکومیت مالی زندانی هستند، برای آزادسازی این ۳۰ نفر تقریباً یک میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان یادآور شد: طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت سازمان زندان‌ها، دادگستری، صداوسیما، قرارگاه مردمی الغدیر و ستاد دیه استان انجام می‌گیرد.

او تأکید کرد: در حال حاضر ۲۳۷ نفر به علت جرائم غیرعمد در استان همدان زندانی هستند که با آزادسازی این ۳۰ نفر، ۲۰۷ نفر زندانی خواهند بود، به‌مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت نیز ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند که این ۱۵ نفر آقا بودند.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه محکومیت مالی این افراد بیش از ۴۵۰ میلیون تومان بود، یادآور شد: تمام این مبلغ از سوی خیرین پرداخت شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.