مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تویسرکان، از آزادی ۴ زندانی در تویسرکان به همت خیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،احسان کیایی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تویسرکان از آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری در این شهرستان به همت خیران خبر داد.

او با اشاره به آزادی  این چهار زندانی بیان کرد: مساعدت خداپسندانه خیران به مبلغ ۸۰ میلیون تومان موجب آزادی این زندانیان با جرائم غیرعمد بدهی مالی، دیه، مهریه و نفقه شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تویسرکان گفت: تعداد خانوار‌های زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان را ۶۸ خانوار دانست و گفت: ۲۸ خانوار زندانی دائم، ۱۰ خانوار زندانی موقت و ۳۰ خانوار نیز در بخش موردی خدمات دریافت می‌کنند.

کیایی کمک‌های این انجمن طی سه ماه امسال را پرداختی مستمری برای ۵۲ خانوار، تهیه و توزیع سبد کالا برای ۱۲۷ خانوار و هزینه‌های بهداشت و درمان ۱۹ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان اعلام کرد.

او از هدیه ۱۱۰ میلیون تومانی مالک یک شرکت تولیدی به این انجمن خبر داد و کمک به زندانیان در بخش مددکاری به مبلغ یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در حوزه فرهنگی، دینی و ورزشی و صرف یک میلیون و ۶۵۳ هزار تومان به صورت نقدی به زندانیان ابن‌سبیل و صدور شناسنامه را از دیگر اقدامات برشمرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تویسرکان با اشاره به اشتغال‌زایی برای ۱۲ نفر در سال جاری، اشتغال‌زایی برای افراد زیرپوشش را از اهداف انجمن دانست و گفت: انجمن تلاش می‌کند در قالب کارگاه‌های آموزشی مانند مبل و منبت، سفالگری... با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای مددجویان کلاس‌های مهارت‌آموزی برگزار کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.