حجت الاسلام و المسلمین موسوی فردگفت: به گفته مقام معظم رهبری یکی از حلقه‌های مفقوده کشور مدیریت جهادی بوده که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مصداق بارز آن است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه انعقاد تفاهم نامه آبرسانی به ۴۷۱ روستای دارای تنش آبی در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به گفته مقام معظم رهبری یکی از حلقه‌های مفقوده کشور مدیریت جهادی است  و یکی از نهاد‌هایی که مصداق بارز این سخن رهبری است ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که نه تنها در خوزستان که در کل کشور در هر موضوعی نقش ایفا می‌کنند.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خوزستان در بحث سیل و آبگرفتگی‌ها پیشگام بود و ما شاهد انجام کار‌های ارزشمند این نهاد در همه زمینه‌ها بودیم، افزود: مجموعه بنیاد مستضعان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) زیر مجموعه حاکمیتی مقام معظم رهبری است که در موضوعات مختلف برای رفع نیاز نیازمندان حضور دارند و اکنون نیز برای رفع مشکلات ناشی از تنش آبی وارد میدان شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ایجاد اشتغال، جاده سازی، ساخت مدرسه، توجه به مناطق محروم، توجه به فرهنگ و اقتصاد مردم را از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عنوان کرد و اظهار داشت: هفته گذشته جلسه‌ای در خصوص تنش آبی با این نهاد داشتیم که امروز وعده هفته گذشته را محقق کردند که نمونه مدیریت  جهادی این نهاد ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: ۵ تانکر آبرسانی نیز از سوی بنیاد برکت ستاد فرمان اجرایی امام (ره)  جهت آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی به استان تحویل گردید که از مجموعه ستاد اجرایی تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم با همت همه دستگاه‌ها تنش آبی موجود را برطرف کنیم.

فاضل عبیات معاون عمرانی استاندار خوزستان نیز گفت: به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شرکت آب و فاضلاب خوزستان تفاهم نامه‌ای جهت رفع مشکلات آبی و آبرسانی به  روستا‌های دارای تنش آبی منعقد شد.

او با بیان اینکه  این تفاهم نامه مشتمل بر ۴۷۱ روستای دارای تنش آبی در خوزستان است، افزود: مبلغ این تفاهم نامه ۱۵۰ میلیارد تومان است که از این ۱۵۰ میلیاردتومان ستاد اجرایی و بنیاد برکت موافقت کردند و پیشگام شدند که حدود ۵۰ میلیارد تومان را تامین کنند و ۱۰۰ میلیارد تومان باقی مانده را دولت تامین می‌کند که امیدوار هستیم که با این تفاهم نامه شاهد رفع تنش آبی و مشکلات آب در این روستا‌ها باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.