رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: حدود ۲۰ هزار دز واکسن کرونا در شرق این کلانشهر تزریق شد که نشان دهنده سرعت واکسیناسیون است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: حدود ۲۰ هزار دز واکسن کرونا در منطقه شرق اهواز تزریق شده که این نشان دهنده سرعت واکسیناسیون در این شهرستان است.

او با بیان اینکه همشهریان برای تزریق واکسن ابتدا ثبت نام کنند و سپس پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شود که پیرو آن می‌توانند به مراکز مراجعه کنند، افزود: روزانه حدود ۵۵۰ تا ۶۰۰ نفر به مراکز منتخب مراجعه می‌کنند که شایعترین علائم آن‌ها تب، آبریزش بینی و گلودرد است. امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم از این موج بیماری عبور کنیم.

مردانی بیان داشت: تاکنون بیش از ۸۵ هزار دز واکسن در شرق اهواز تزریق شده است و کار تزریق واکسن در ۲۱ مرکز بهداشتی شرق اهواز در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند با توجه به محل سکونت خود به این مراکز مراجعه کنند.

 رییس مرکز بهداشت شرق اهواز تحریح کرد: در حال حاضر ۲ مرکز تجمیعی در شرق اهواز فعال است، اما با توجه به اینکه در آینده نفرات زیادتری را باید واکسن بزنیم تعداد مراکز تجمیعی در شرق اهواز به پنج مرکز افزایش می‌یابد. با توجه به پایین آمدن گروه سنی متقاضیان مراکز ما شلوغ‌تر می‌شوند لذا از مردم تقاضا داریم که در مراکز بهداشتی تجمع نکنند.

این مقام مسئول گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال نهایتا تا چند روز آینده به پایان می‌رسد لذا از افراد بالای ۵۰ سال تقاضا داریم که اجازه بدهند بر اساس نوبت کار تزریق واکسن را انجام دهیم و فعلا اولویت با سالمندان بالای ۶۰ سال است و این افراد حتما باید در سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۷ تير ۱۴۰۰
پس چرا دارید زیر 60سال رو واکسن می زنید الکی دردسر درست می کنید برای سایر شهرها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همه ادعا می کنن اهواز واکسن زده چرا شماها نمی زنید .چقدر باید تاوان بی نظمی شماها رو بدیم