از ابتدای امسال تا پایان خردادماه ۷ هزار و ۲۱۷ خوزستانی متقاضی وام ازدواج بودند که از این تعداد ۴ هزار و ۵۶۰ نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرویز امیری معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به طولانی شدن روند دریافت تسهیلات ازدواج برای جوانان گفت: بانک‌ها باید همکاری بیشتری برای ارائه تسهیلات و تسریع در امر ازدواج جوانان داشته باشند.

او افزود: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه ۷ هزار و ۲۱۷ خوزستانی متقاضی وام ازدواج بودند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۵۷ نفر تسهیلات خود را دریافت کردند و ۴ هزار و ۵۶۰ نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند.

امیری اظهار داشت: یکی از مشکلات جوانان در زمینه دریافت تسهیلات ازدواج این است که علاوه بر داشتن ۲ ضامن، بانک نیز تقاضای سفته می‌کند.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان، راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین و هماهنگی با برخی دفاتر ازدواج به منظور حذف هزینه ثبت عقد در روز اول ذی الحجه، را از اقدامات این معاونت در جهت تسهیل و تشویق جوانان و به مناسبت ازدواج برشمرد.

در سال ۹۹، ۳۹ هزار و ۵۶۳ مورد ازدواج و ۹ هزار و ۸۶۱ مورد طلاق در خوزستان ثبت شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.