جهانگیری گفت: از تمام ظرفیت‌های اندیمشک برای مهیا شدن ازدواج آسان میان جوانان استفاده می‌شود.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در گذشته سختگیری‌ها در خصوص بحث ازدواج جوانان بسیار کمتر بود و شرایط ازدواج جوانان فراهم بود و اکنون ما باید با برطرف کردن موانع ازدواج، بستر را برای جوانان مهیا کنیم و از تمام ظرفیت‌های شهرستان در این زمینه استفاده خواهد شد.

او نداشتن شغل و بیکاری را یکی از مهم‌ترین عوامل اصلی جدایی زوجین دانست و افزود: همه ما مسئولیم در بحث اشتغال گام‌های مهمی را برداریم، در شهرستان بستر اشتغال را فراهم کنیم و جوانان را در شغل‌های مختلف به کار بگیریم و با ایجاد انگیزه میان خانواده‌ها و معرفی صنعت‌های مختلف به جوانان و توسعه این گونه شغل‌ها می‌توان مشکل اشتغال افراد را تا حدود زیادی برطرف کرد.

جهانگیری بیان داشت از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت‌های لازم انجام خواهد شد وتسهیلات بانک‌ها در این زمینه بسیار تاثیرگذار خواهد بود تا این اشخاص بتوانند با راه اندازی شغل‌های موفق و به کارگیری جوانان زمینه ازدواج آسان فراهم شود، تا از بروز بسیاری از نابهنجاری‌های مختلف از جمله مشکلات فرهنگی، طلاق زوجین و .. جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.