رشد چشمگیر تعداد پروازها از فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج گفت: در بهار امسال ۱۹۴ پرواز و پذیرش ۸ هزار و ۴۳۷ مسافر از فرودگاه یاسوج انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه شهدای یاسوج گفت: در بهار امسال ۱۹۴ پرواز و پذیرش هشت هزار و ۴۳۷ مسافر و جابه جایی ۶۴ هزار و ۵۳۵ کیلوگرم بار از این فرودگاه انجام شده است.

انصاری فرد افزود: تعداد پرواز، مقدار بار و مسافر این فرودگاه در بهار ۱۳۹۹ صفر بود که این میزان در بهار ۱۴۰۰ رشد چشمگیری یافت.

او ادامه داد: هم اینک ۲ شرکت هواپیمایی ماهان و پارس ایر ۳۲ سورتی پرواز در طول هفته به مقاصد تهران و مشهد از یاسوج و بالعکس را انجام می‌دهند.

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج گفت: پرواز یاسوج به مشهد و بالعکس به صورت ۲ روز در هفته و توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر برای اولین بار در استان از روز پانزدهم تیرماه امسال افتتاح شده است.

انصاری فرد با بیان اینکه استقبال نکردن مردم استان از این پرواز‌ ها موجب ابطال آن‌ ها خواهد شد ادامه داد: برای کارکنان دولت بلیط رفت و برگشت برای تور‌ها چهار شب اقامت در هتل صبحانه، ناهار و شام ۳۰ درصد به صورت نقد و ۷۰ درصد در اقساط هشت ماه خواهد بود.

او ادامه داد: مردم نیز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی پارس ایر از تسهیلات در نظر گرفته شده برخوردار شوند.

پرواز یاسوج مشهد روز‌های سه شنبه و جمعه انجام می‌شود.

پرواز یاسوج مشهد ۸ و ۳۰ دقیقه و مشهد یاسوج ۱۱ و ۱۰ دقیقه است.

فرودگاه یاسوج بعد از فرودگاه شهرکرد مرتفع‌ترین فرودگاه کشور است با این تفاوت فرودگاه شهرکرد در منطقه مسطح قرار دارد در حالی که فرودگاه یاسوج در کاسه قرار گرفته است و این شرایط را برای نشست و برخاست هواپیما خاص می‌کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.