مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۷۶ آسیب دیده سیلاب چند روز اخیر توسط نیرو‌های هلال احمر در چادر اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا میربهاءالدین  مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:نیرو‌های  جمعیت هلال احمر با  اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید در جنوب سیستان و بلوچستان در حال آماده باش در آمدند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از بروز مشکل برای هم استانی‌های گرامی ساکن در چادر‌های امدادی،۱۸ تخته موکت، ۴۰ تخته پتو و ۳۰ کیلوگرم نایلون در بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۹ روستا در شهرستان‌های سرباز، چابهار، کنارک، ایرانشهر، نیکشهر و فنوج درگیر سیلاب و آبگرفتگی بودند که توسط ۴۱ نجاتگر در قالب ۱۰ تیم عملیاتی و بکارگیری ۶ خودرو امدادی و عملیاتی امدادرسانی شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب، جمعیت هلال احمر استان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش در آماده باش است و آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به آسیب دیدگان احتمالی را در هر زمان و مکان دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار