مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از گروه‌های هدف و واجد شرایط در مهاباد واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه روزانه بیش از هزار واکسن به واجدان شرایط تزریق می‌شود، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار نفر شامل سالمندان و افراد واجد شرایط طبق اولویت‌های تعیین شده توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انواع واکسن کرونا دریافت کرده اند که از این تعداد بیش از ۶ هزار نفر دوز دوم خود را نیز تزریق کرده‌اند.

او افزود: در حال حاضر تزریق واکسن به گروه‌های سنی بالای ۶۵ سال در مهاباد آغاز شده است که این امر از طریق فراخوان و به تدریج در حال انجام است.

حسینی تصریح کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در ادامه با اشاره به تعداد مراکز واکسیناسیون در این شهرستان اضافه کرد: ۱۷ مرکز شهری و روستایی برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در مهاباد راه اندازی شده است که شامل ۲ مرکز تجمیعی واقع در بیمارستان موقت و دانشگاه آزاد، چهار مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، یک پایگاه ثابت واقع در بیمارستان و ۱۰ مرکز روستایی است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.