مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت این شهرستان زیر پوشش مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خدمات بهداشتی دریافت می کنند.

بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بیش از ۲۴۱ هزار نفرمعادل ۱۰۰ درصد جمعیت شهرستان زیر پوشش خدمات بهداشتی، مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های سلامت هستند و  خدمات دریافت می کنند.

حسینی افزود: این مراکز شامل ۴ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۵ مرکز خدمات جامع سلامت شهری، ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، ۲۰ پایگاه سلامت شهری، گوگ تپه، خلیفان و ۶۳ خانه بهداشت روستایی است.

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه ۱۷ مرکز شهری و روستایی برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در این شهرستان راه اندازی شده است، اذعان کرد: این مراکز شامل ۲ مرکز تجمیعی واقع در بیمارستان موقت و دانشگاه آزاد، چهار مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، یک پایگاه ثابت واقع در بیمارستان و ۱۰ مرکز روستایی است.

او با بیان اینکه با استقرار دولت تدبیر و امید بحث سلامت همگانی و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی با جدیت در برنامه کاری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: دولت در گام اول برنامه تحول نظام سلامت، مباحث درمانی را مدنظر قرار داد و پس از آن وارد حوزه بهداشت شد که تاکنون اقدامات مثبت و موثری در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.