مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی از صدور سه فقره موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در شهرستان میامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سید محمدصادق رضویان مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی  گفت: دو مجوز از سه فقره موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری به ایجاد مجتمع اقامتی پذیرایی رفاهی در بخش مرکزی میامی و یک مورد به ایجاد مجتمع گردشگری در بخش کالپوش اختصاص دارد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی گفت: مجتمع‌های اقامتی شامل فضای اقامت و رستوران برای پذیرایی و مجتمع گردشگری کالپوش شامل فضای اقامتی، رستوران، سفره‌خانه، فضای بازی و... است.

رضویان با اشاره به اینکه این مجتمع گردشگری در روستای نردین کالپوش راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: اجرای این پروژه زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم می‌کند و اعتبار مورد نیاز برای ایجاد این مجتمع، بیش از ۳۰ میلیارد ریال است.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی گفت: «مجتمع‌های اقامتی و پذیرایی در بخش مرکزی میامی به مبلغ سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز دارند و زمینه اشتغال ۳۵ نفر را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/ گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.