معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای پرداخت تسهیلات توسعه بوم گردی ها در استان سمنان قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سفر به میامی و بازدید از چند بوم گردی این منطقه گفت: در استان سمنان در سال های گذشته ۱۳۷ بوم گردی ساخته شده که از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تسهیلات کم بهره ۶ و ۸ درصد دریافت کردند .

وی با اشاره به تفاهم نامه تسهیلاتی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بانک ملی ایران و پست‌بانک گفت: به همه دهیاری‌های که در خصوص بوم گردی و طرح‌های درآمد زا درخواست اشتغال و کارآفرینی داشته باشند ، تسهیلات پرداخت می شود.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد : مسئولان استان سمنان هم بدون در نظر گرفتن سقف تعداد ، طرح های با درخواست تسهیلات را معرفی کنند تا تسهیلات ۶ درصد و ۸ درصد ۵ ساله با یک سال دوره تنفس به آنها پرداخت شود.

در بازدید قربانی از میامی ، ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به یکی از بوم گردی ها اختصاص یافت و قربانی برای اختصاص ۸ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل این بوم گردی قول پیگیری داد .

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار