جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه دهکده اقتصاد مقاومتی سمنان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب راه‌اندازی شده است گفت: اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین اهداف پیش روی این دهکده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرگرد حسین دهرویه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه سمنان با عنوان مرکز آموزش شهید فخری زاده در اردوگاه قدس این شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه دهکده اقتصاد مقاومتی سمنان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب راه‌اندازی شده است، گفت: اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین اهداف پیش روی این دهکده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان با تأکید بر اینکه از تمام توان و ظرفیت‌ها برای توسعه و تقویت دهکده اقتصاد مقاومتی استفاده می‌شود، گفت: در ادامه مسیر و برای عملیاتی شدن اهداف و برنامه این دهکده اقتصادی باید دستگاه‌های مختلف اجرایی مشارکتی جدی و همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

دهرویه با اشاره به راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی در مجموعه نیروگاه قدس گفت: در این مجموعه 89 هکتار زمین وجود دارد که قرار است اقدامات و برنامه‌های مختلفی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان سمنان نظیر جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب شهرستان سمنان و دیگر دستگاه‌ها انجام شود.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.