معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از پرداخت ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان سمنان توسط بانک‌ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در حاشیه دویست و نود و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در گفتگو باخبرنگار ما گفت: ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبارات از بانک‌ها به واحد‌های تولیدی پرداخت می شود تا زمینه اشتغال پایدار بالغ بر ۳ هزار نفردر استان ایجاد شود.

او افزود: کمیته پایش مصوبات هم در استان فعال است و به صورت مستمر بررسی می‌کند و همزمان با آن شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار در استان به صورت پیوسته رصد می‌شود.

شریفی نژاد بیان کرد: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی تلاش میکنند با اقدامت شبانه روزی در مرکز خدمات فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولید و ستاد تسهیل تا واحد‌های تولیدی استان با حداقل مشکلات، حداکثر ظرفیت تولید خود را محقق کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تشریح کرد: بانک‌های عامل در استان تاکنون عملکرد مطلوبی داشتند، اما نیاز است تا اقدامات در جهت حمایت از تولید و تقویت صنعت در استان بیش از پیش تقویت شود.

در این جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی در استان بررسی و در جهت رفع آن چاره اندیشی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار