فرماندار بروجن گفت: امسال و از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان افزون بر ۷ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی بخش بلداجی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جلسه شورای اداری بخش بلداجی به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و بخشدار بلداجی و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و بخش در محل بخشداری بلداجی برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن خواستار تلاش بیشتر مسئولان در جهت خدمت بهتر به مردم شد و گفت: مسئولان شهرستان با جدیت و دلسوزی بیشتر در جهت خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.

او افزود: امسال افزون بر ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برای بخش بلداجی مصوب شده است.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: علاوه بر مبلغ فوق، از محل اعتبارات فصول کشاورزی و منابع طبیعی، آموزش و پرورش و حمل و نقل جاده‌ای سطح شهرستان که بالغ بر ۹ میلیارد تومان است در این بخش نیز هزینه خواهد شد.

او با اشاره به وجود ظرفیت‌های گردشگری در بخش بلداجی گفت: توسعه گردشگری باعث رونق اقتصادی، اشتغالزایی، درآمد پایدار می‌شود و امسال یک میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری چغاخور هزینه می‌شود.

ملکی خواستار تهیه طرح جامع گردشگری چغاخور توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اسرع وقت شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی امام جمعه بلداجی ضمن تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات ارزنده نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و فرماندار خواستار توجه بیشتر سایر مسئولان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... در بخش بلداجی شد.

او افزود: توجه به موضوع اشتغال و پر کردن اوقات فراغت جوانان از عوامل مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی است و برنامه ریزی در این حوزه را ضروری عنوان کرد.

لازم به ذکر است تامین زمین جهت طرح اقدام ملی مسکن، حل مشکل آب شرب روستا‌های بخش بلداجی، رفع معضل سایت دفن زباله و ایجاد زیر ساخت‌های شهرک‌های گلخانه‌ای و مجتمع‌های دامپروری از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار