مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: عملیات ساخت طرح ملی مسکن در شهرستان سقز با اختصاص زمین به یک هزار و ۱۷ نفر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عصر چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ملی مسکن در شهرستان سقز اظهار داشت: طرح ملی مسکن یک هزار و ۲۱۶ واحدی کیان سقز در کنار مسکن‌های محله جاقل این شهرستان برنامه ریزی شده و امروز با حضور استاندار کردستان کلنگ زنی شد.

او اضافه کرد: چهار هزار و ۷۰۰ نفر در سقز برای مسکن ملی ثبت نام کرده اند که ۲ هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده اند که از این تعداد یک هزار و ۱۷ نفر واریز وجه داشته اند.

مرادی با بیان اینکه هیچگونه محدودیتی برای مسکن ملی در سقز برای واگذاری زمین وجود ندارد، افزود: طرح اقدام ملی مسکن کار با اهمیتی برای متقاضیان است و از این طریق مشکل بخشی از مردم عزیز که فاقد مسکن هستند حل و فصل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: این پروژه با مساحت ۸۶ هزار و ۸۴۴ متر مربع، مساحت عرصه ۲۱ هزار و ۳۸۵ متر مربع، مساحت اعیان ۶۶ هزار و ۶۳۴ مترمربع با تعداد ۴۸ بلوک و تعداد یک هزارو ۲۳۲ واحد و تعداد ۴۵۰ واحد پارکینگ و مدت قرارداد سه سال در محله جاقل شهرستان سقز اجرا می‌شود.

مراسم کلنگ زنی مسکن ملی شهرستان سقز با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، استاندار و هیات همراه، مدیرکل راه و شهرسازی و مسوولان محلی در محله جاقل این شهر کلنگ زنی شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.