سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان گفت: واحد‌های باقیمانده مسکن مهرتا پایان تیرماه امسال تکمیل و پرونده مسکن مهر در کردستان به طور کامل بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی رضایی سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: تعهد استان برای ساخت واحد‌های مسکن مهر ۳۷ هزار و ۹۳۲ واحد بود که تاکنون ۳۶ هزار و ۶۳۲ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

او خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۶۴ واحد مسکن مهر افتتاح شد و تمام تلاش ما این است که مانده واحد‌های مسکن مهر را به جزء آن دسته از واحد‌هایی که دارای مشکل حقوقی هستند تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه واحد‌های باقیمانده مسکن مهر استان تا پایان تیرماه امسال تکمیل و پرونده مسکن مهر در کردستان به طور کامل بسته خواهد شد، اضافه کرد:محوطه‌سازی و آماده‌سازی سایت‌های مسکن مهر و بهبود شرایط زندگی در واحد‌ها با تامین حداقل‌های ممکن از جمله هماهنگی با سازمان‌های خدمات‌رسان برای تامین آب، برق، گاز از جمله اقداماتی است که سال گذشته انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه از مجموع واحد‌های در تعهد استان یک‌هزار و ۶۷۰ واحد باقیمانده است، گفت: ۳۶۱ نفر از این واحد‌ها خودمالک، ۲۵۷ واحد در قالب تعاونی و یک‌هزار و ۵۲ واحد نیز تفاهم نامه سه جانبه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.