مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از اعطای چهل و دومین پروانه فعالیت افتا به دهمین شرکت یزدی فعال در حوزه امنیت اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد گفت: با ارتقای شش رتبه‌ای جایگاه کشور در ارزیابی شاخص‌های جهانی امنیت سایبری، که از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران منتشر شده است، کشور با رشد شش پله‌ای رتبه ۵۴ را در میان ۱۶۵ کشور جهان در اختیار دارد.

پاکدل با اشاره به هشدار اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت تحرکات جدید حملات سایبری و باج افزارها، افزود: دستگاه‌های دولتی استان با استفاده از توان ۱۰ شرکت یزدی فعال در حوزه امنیت اطلاعات که تاکنون ۴۲ پروانه فعالیت افتا دریافت کرده اند، ضمن ارتقای سطح امنیت سایبری، از بروز حملات و نفوذ باج افزار‌ها و ایجاد مشکل در فعالیت‌های خود جلوگیری کنند.

بر اساس این گزارش، برای مشاهده شرکت‌های دارای گواهی نامه و یا ثبت شرکت برای ارائه خدمات در حوزه‌های مدیریتی، عملیاتی، فنی، آموزشی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و محصولات، سامانه https://sec.ito.gov.ir و لینک مربوطه در سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir در دسترس است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.