مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند به منظور ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی شهروندان با حضور مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی آیینی با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه، حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری، صادق زاده فرماندار و مهدلو شهردار زرند و جمعی از روسای ادارات و نهاد‌های این شهرستان به همراه اعضای شورای شهر زرند، مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری به بهره برداری رسید.

محمد رضا مهدلو شهردار زرند، در این مراسم به مقوله ورزش به عنوان یک فعالیت فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: توجه به سلامت و اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است و در این راه توسعه فضا‌های ورزشی می‌تواند کمک شایانی به این امر کند.

او سلامتی جامعه و شهروندان و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را در گرو اهمیت دادن به ورزش دانست و افزود: هرچه در زمینه ورزش هزینه شود و سرانه‌های ورزشی افزایش یابد، کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

شهردار زرند با اعلام اینکه شهرداری گام به گام برای توسعه ورزش در حال قدم برداشتن است و در اولین اقدام بعد از راه اندازی این باشگاه اخذ مجوز‌های لازم در دستور کارشهرداری قرار گرفته است، بیان داشت: این نهاد با هدف ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی، اقدام به راه اندازی این مجموعه فرهنگی ورزشی کرده است.

مهدلو با بیان اینکه راه اندازی مدرسه فوتبال شهرداری و شناسایی افراد توانمند و نخبه در این زمینه و ایجاد تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و به زودی بزرگسالان از مهمترین اقدامات باشگاه شهرداری زرند از زمان تاسیس است، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، فعالیت رشته والیبال و فوتبال بانوان همزمان با رشته‌های ورزشی آقایان است.

او افزود: راه اندازی این مجموعه ورزشی را برای بالا بردن توان جسمانی ورزشکاران، انجام تست‌های آمادگی، شناسایی مشکلات راست قامتی ورزشکاران و ... آماده سازی شده است.

شهردار زرند با بیان اینکه همه ما باید در ترویج روحیه نشاط و امید در بین آحاد جامعه تلاش کنیم و این امکان را برای بانوان و آقایان فراهم کنیم که به امر ورزش بپردازند، ابراز امیدواری کرد: با وجود سیستم مدیریتی علمی و کارشناسانه خوبی که در این مجموعه در حال خدمت است در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی نخبگان ورزشی شهرستان به استان و کشور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند نیز گفت: با توجه به صنعتی شدن شهر و پیشرفت روزانه شهر باید امکانات و تجهیزات به روز در این شهر مهیا تا نیاز روحی، جسمی و سلامتی شهروندان نیز فراهم شود.

او اقدامات چند ساله شهردار زرند را ستودنی دانست و افزود: هر گونه فعالیتی که شهرداری در سطح شهر به انجام می‌رساند امید را به شهروندان هدیه می‌دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی خواستار برنامه ریزی مسئولان در خصوص ورزش بانوان شد و تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشی جزو حقوق تمامی شهروندان به خصوص بانوان و دختران است و برای ایجاد مکان‌های مناسب و ایمن باید مسوولان در این زمینه اقدام کنند.

علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند هم گفت: شهرستان زرند در عرصه‌های ورزشی حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد و ورزشکاران زرندی می‌توانند با توانایی‌های بالای خود موجب افتخار و مباهات همه مردم این شهرستان شوند.

فرماندار شهرستان زرند تحرک جسمی و انجام فعالیت‌های ورزشی را از مهمترین مولفه‌های حفظ و بهبود سلامت جامعه دانست و بیان داشت: توسعه ورزش و اماکن ورزشی شهرستان باعث سلامت اجتماعی شهرستان می‌شود.

صادق زاده با بیان اینکه پویایی و شادابی در جامعه باید از خانواده‌ها و بانوان آغاز شود، گفت: عرصه‌های ورزشی یکی از بهترین عرصه‌ها برای تربیت جسم و روح انسان است.

او ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان و راهیابی به لیگ برتر استان ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این مجموعه بتوانیم گام‌های خوبی در ورزش قهرمانی شهرستان برداریم.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار