توئیتر در قابلیت جدید خود به شما امکان می‌دهد افرادی را که می‌توانند به توئیت‌های شما پاسخ دهند انتخاب کنید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، در سال گذشته، شرکت توئیتر تغییراتی را در برنامه خود به وجود آورد که افراد می‌توانستند به راحتی پاسخ توئیت‌ها را بدهند؛ حال این برنامه ویژگی جدید دیگری را به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه کرده که به شما امکان می‌دهد افرادی که می‌توانند به توئیت‌های شما پاسخ دهند انتخاب کرده و  اگر نظری مورد علاقه‌تان نبود حذف یا ویرایش کنید.

چگونه نظرات دیگران را زیر پستمان ویرایش کنیم؟

شایان ذکر است برای تغییر افراد که می‌خواهید زیر توئیت شما نظر بدهند یا پیامشان را ویرایش کنید کافی است روی گزینه بیضی شکل گوشه سمت راست بالای پست خود بزنید و گزینه تغییر افراد پاسخ دهنده را انتخاب کنید.

 کسانی که می‌توانند زیر پستمان نظر دهند
گفتنی است این ویژگی جدید احتمالاً بخشی از تلاش‌های این پلتفرم برای "افزایش سلامت گفتگوی عمومی" است که مدیرعامل توئیتر جک دورسی پیش از این گفته بود. همانطور که حدس می‌زنید، توانایی انتخاب افرادی که می‌توانند زیر پست شما نظر دهند در میان برخی از کاربران بحث برانگیز بوده است، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که  قابلیت جدید توئیتر می‌تواند رفتارهای ناشایست  را که در سیستم عامل مشاهده می‌کنید محدود کند.

شایان ذکر است در آگوست سال گذشته، شرکت توئیتر ویژگی محدود کردن پاسخ در زیر پست‌ها را به صورت  آزمایشی آغاز کرد و به اکثریت کاربران اجازه دسترسی به آن را داد. همچنین این ویژگی به شما امکان انتخاب قبل از ارسال توئیت را برای افرادی که می‌توانند به شما پاسخ دهند  وهمه افرادی که دنبال می‌کنید یا افرادی که از آن‌ها نام می‌برید داده است.  نکته دیگری که وجود دارد این است که قابلیت جدید توئیتر  به شما امکان کنترل بیشتر در مورد بحث در بخش نظرها را نیز می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار