توئیتر قصد دارد قابلیت Spaces را به نسخه وب اضافه کند

پس از استقبال مردم از کلاب هاوس، توئیتر قابلیت گفتگوهای صوتی را به این پلتفرم آورد و حالا قصد دارد این ویژگی را در نسخه وب نیز ارائه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر مدتی قبل قابلیت Spaces را پس از کلاب هاوس معرفی کرد و در حال حاضر کاربران این برنامه در نسخه وب می‌توانند به این مکالمه‌های مبتنی بر صوت دسترسی داشته باشند، ولی قادر به صحبت نیستند و فقط می‌توانند شنونده باشند. اکنون گویا توئیتر می‌خواهد این قابلیت را برای کاربران نسخه وب کامل کند.


بیشتر بخوانید


قابلیت Spaces به نسخه وب توئیتر می‌آید

توسعه دهنده‌ای به نام نیما اوجی، با انتشار توئیتی از قصد توئیتر برای امکان صحبت به کاربران نسخه وب خبر داد. در حال حاضر فقط کاربران نسخه‌های اندروید و iOS می‌توانند از این قابلیت گفتگوی صوتی با دیگر کاربران استفاده کنند. اوجی با انتشار این توئیت نحوه کار با این قابلیت را توضیح داده، اما گویا همه چیز هنوز برای استفاده همه کاربران آماده نیست.

توئیتر قصد دارد قابلیت Spaces را به نسخه وب اضافه کند

توئیتر پس از آزمایش‌های بسیار قابلیت Spaces در نسخه بتای عمومی، از حدود دو ماه قبل این ویژگی را برای همه کاربرانی که حداقل ۶۰۰ دنبال کننده دارند، توسعه داد. کاربران توئیتر با استفاده از Spaces می‌توانند اتاق‌هایی را درست کنند و به صورت زنده با حداکثر ۱۰ نفر گفتگو داشته باشند و کاربران بسیاری هم می‌توانند این مکالمه را فقط بشنوند و امکان صحبت ندارند.

توئیتر قصد دارد قابلیت Spaces را به نسخه وب اضافه کند

اخیرا توئیتر قابلیت‌های دیگری را نیز برای تجربه بهتر کاربران در استفاده از این برنامه به آن‌ها ارائه داده است. توئیتر به تازگی سرویس اشتراکی Twitter Blue را راه اندازی که قابلیت‌های جذابی مانند ویرایش و اصلاح توییت‌ها قبل از ارسال و بوک‌مارک کردن توییت‌ها را دارد و ویژگی‌های مثل فیلتر کردن نظرات، تشکیل لیست دوستان قابل اعتماد برای اشتراک توئیت‌ها و انتشار توئیت‌های مختلف با یک حساب را نیز می‌خواهد به کاربران ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار