توئیتر می‌خواهد قابلیتی را امتحان کند که به کاربر امکان می‌دهد فلیت‌های هایلایت شده از افرادی که آن‌ها را دنبال نکرده است، ببیند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ به نظر می‌رسد ویژگی هیجان انگیزی قرار است به توئیتر اضافه شود؛ اینترنت جهانی در سکوت کامل به دنبال تست یک ویژگی جدید است که به کاربر این امکان را می‌دهد فلیت‌های هایلایت شده از افرادی که الزاما آن‌ها را دنبال نکرده اند ببینند.

بسیاری از افراد تایید کرده اند زمانی که تمام فلیت‌های عادی افرادی که می‌شناسند را دیدند، فلیت‌های هایلایت اشخاص دیگر هم برایشان نشان داده می‌شود. یک نماد رعد و برق کوچک در گوشه سمت راست تصویر نمایه شخصی که فلیت هایلایتش نشان داده می‌شود، قرار دارد.

ویژگی جدید توئیتر

پیامد‌های مثبت و منفی ویژگی جدید توئیتر

گفتنی است؛ اطلاعات موثقی از این ویژگی جدید توئیتر در دست نیست، اما مردم نظرات و پیشنهاداتی در این باره دارند؛ برخی می‌گویند این ویژگی برای اشتراک گذاری بیشتر افرادی که تولید محتوا می‌کنند کمک کننده خواهد بود و به آن‌ها برای جذب دنبال کننده‌های بیشتر دسترسی می‌دهد.

از طرفی ویژگی جدید توئیتر ممکن است پیامد منفی هم داشته باشد و آن پیامد منفی این است که افراد برای دنبال کردن صفحات افرادی که آن‌ها را می‌شناسند و مراقبت از اطلاعات منتشر شده از سوی آن‌ها به مشکل بر می‌خورند، چون ممکن است با فلیت‌های افرادی که آن‌ها را دنبال نمی‌کنند تداخل پیدا کرده و بخشی از فلیت‌ها نادیده گرفته شوند.

به هر حال باید تا زمان رونمایی رسمی از این ویژگی از سوی توئیتر منتظر اطلاعات تکمیلی ماند تا مشخص شود این شبکه پرطرفدار برای تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم، ویژگی جدیدش را همگانی می‌کند یا برای حل مشکل کاربران عادی از آن چشم پوشی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.