مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی ۲۳۳ هزار و ۲۸۷ نفر در طرح‌های ناظران سلامت و ارشادی جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۶ هزار و ۲۹۰ نفر/ روز نیروی جوان و داوطلب این جمعیت از اول فروردین امسال تاکنون در طرح‌های ناظران سلامت و ارشادی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشارکت داشته اند.

او با بیان اینکه این افراد در قالب ۲ هزار و ۸۳۰ تیم/ روز در ۱۰ شعبه شهرستانی فعالیت داشته اند، اظهار کرد: ۱۰۲ هزار و ۵۳۴ اماکن توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تحت پوشش قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این طرح ۴۷۹ خانه هلال/روز در ۶۱۸ روستا و دهستان مشارکت داشته‌اند و اعضای جوانان و داوطلبان علاوه بر ارزیابی و نظارت بر اماکن و مراکز خدمات مردمی، اقدام به ارشاد هموطنان به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ۲۴ هزار و ۶۷۷ عدد ماسک کرده اند.

ضربی افزود: تاکنون هزار و ۴۱۴ نفر/ ساعت با تیم‌های مراقبتی و ۲ هزار و ۳۳۷ نفر/ ساعت نیز با تیم‌های حمایتی توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مشارکت انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.