مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: خانه‌های هلال یکی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جلسه هم اندیشی کاربردی فعالیت‌های امور داوطلبان در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۰ و تحلیل و توجیه برنامه‌های پیش رو به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان نیر گفت: خانه‌های هلال پایگاهی برای ما محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: در روستا‌هایی که خانه هلال وجود دارد حداقل یک نفر به عنوان مسئول خانه هلال با جمعیت هلال احمر در ارتباط است و در مواقع حوادث می‌تواند کمک حال جمعیت هلال احمر برای کمک رسانی به حادثه دیدگان باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه کمک به مردم در قالب‌های مختلف باید تنها بخاطر خود مردم انجام شود، تصریح کرد: باید تلاش شود که به افراد نیازمند کمک شود و این کار مقدسی است.

ضربی ادامه داد: برنامه‌های هفته هلال احمر در سال جاری علیرغم وجود محدودیت‌های مالی و بحث کرونا نسبت به سال‌های قبل یک گام رو به جلو بود.

یادآور می‌شود که این جلسه با حضور روسای شعب و کارشناسان حوزه داوطلبان شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نمین، کوثر و خلخال به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان نیر برگزار شد و جلسه مشابهی هم دیروز به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر و با حضور شعب بیله سوار، پارس آباد و گرمی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.