رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی باعث اصابت تیر و کشته شدن دختر بچه ۳ ساله کهگیلویه و بویراحمدی‌ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سعید بالش زر رئیس پلیس آگاهی این استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در یکی از روستا‌های شهرستان بویراحمد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ ولایت و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به همراه بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ سعید بالش زر افزود: در بررسی و تحقیقات میدانی مشخص شد، جوان ۱۹ ساله در مراسم عروسی با اسلحه ساچمه زنی به صورت هوایی شلیک می‌کند که متاسفانه بر اثر سهل انگاری تیر به سر، سینه و پهلوی دختربچه ۳ ساله اصابت کرده است.

او بیان کرد: مصدوم بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان این که ضارب شناسایی و با همکاری اعضای خانواده خود را به پلیس معرفی کرد گفت: سلاح بکار رفته در قتل نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به این که متهم به همراه صاحب اسلحه و حمل کننده سلاح پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، گفت: انتظار می‌رود بزرگان قبایل و طوایف، افراد متنفذ و رسانه‌ها با اقدامات فرهنگی خود خطرات استفاده از سلاح در مراسم‌ها را به مردم یادآور شوند تا شاهد حوادث تاسف بار این چنینی نباشیم.

 

انتهای پیام/ع

برچسب ها: قتل کودک ، ساچمه زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.