فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی ناشی از قتل سه جوان در یاسوج توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تکذیب ادعای محتوای کلیپ منتشر شده مبنی بر قتل۳ تن جوان توسط پلیس در یاسوج گفت: در پی نارضایتی تعدادی از هواداران یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج و تجمع در مقابل فرمانداری بویراحمد اقدامات هنجارشکنانه و دستگیری چند تن از هنجارشکنان توسط پلیس، معترضان متفرق شدند‌.

مصطفایی افزود: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی هیچگونه ارتباطی به جریان انتخابات نداشته و مربوط به گازگرفتگی ۳ جوان در سنوات گذشته در یکی از استان‌ های همجوار است.

 او ادامه داد: متاسفانه عده‌ ای به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این کلیپ کردند که قطعاً موضوع از سوی پلیس رسیدگی و با منتشر کنندگان این کلیپ طبق قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان با توصیه به مردم در خصوص توجه نکردن به برخی کلیپ ها و مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن امنیت ذهنی و روانی جامعه را داشته باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.