رئیس دادگستری شهرستان چرام گفت: دستگاه قضاء با مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمدی پور رئیس دادگستری شهرستان چرام در نشست با فرماندار و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان، گفت: هر کجا که لازم باشد دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت جامعه به شدت برخود می‌کند.
 
احمدی پور به درگیری اخیر منجر به قتل در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در درگیری‌های منجر به قتل اخیر در شهر چرام حدود ۱۰۰ نفر دستگیر و با قرار تامین قضایی اعم از بازداشت موقت و سایر قرار‌های منجر به بازداشت مربوط به نزاع‌های دسته جمعی روانه زندان شدند.

او با بیان اینکه کیفر خواست هر دو پرونده منجر به قتل صادر و به دادگاه کیفری گچساران ارسال شد، گفت: برای بررسی خسارت‌های این درگیری‌ها به ساختمان و منازل شهروندان روستای شهرک ۳ کارشناس تعیین و پرونده در حال بررسی است و احکام پس از نظریه نهایی کارشناسان صادر می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان چرام با بیان اینکه خانواده‌ها باید بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند، افزود: ۵ نفر از متهمان اصلی قتل فرودین ماه امسال زیر ۱۸ سال سن دارند و این نشان می‌دهد که خانواده‌ها و نهاد‌های اجتماعی باید در خصوص تربیت نوجوانان و جوانان تمهیدات و نظارت‌های بیشتری داشته باشند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.