مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین:

رشد بی رویه شهرنشینی موجب تخلفات ساختمانی شده است

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: رشد بی رویه شهرنشینی و توسعه ناهمگون ساخت و ساز در استان موجب تخلفات ساختمانی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین در دوره آموزشی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارداق گفت: رشد بی رویه شهرنشینی و توسعه ناهمگون ساخت و ساز در استان موجب گسترش حاشیه نشینی و تخلفات ساختمانی در داخل و حومه شهر شده و نظارت بر ساخت و ساز‌ها و جلوگیری از تخلفات در این حوزه را ضروری‌تر از گذشته کرده است.

صالحی افزود: یکی از مشکلاتی که در سال‌های گذشته نظام مدیریت و برنامه ریزی شهری را در استان تحت الشعاع خود قرار داده، ساخت وساز‌های غیرمجاز است.

مدیرکل دفتر شهری در ادامه با تأکید بر اینکه باید با ساخت‌های و ساز‌های غیر مجاز برخورد قاطعی انجام شود، افزود: باید رعایت طرح جامع و تفضیلی در شهر‌ها بعنوان یک چراغ راه ساخت و ساز در برنامه شهری قرار گیرد.

وی بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات در شهرداری‌ها تاکید کرد و افزود: شورا‌ها اسلامی باید به صورت مستمر بر اجرای مصوبات خود و عملکرد شهرداری نظارت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار