رئیس هیات ورزشی والیبال آبادان از برگزار نشدن دوره مربی گری والیبال در آبادان به علت بیماری کرونا و بسته شدن حساب این هیات ورزشی خبر داد.

مقدم ، رئیس هیات والیبال آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت:سال ۹۸ به منظور برگزاری دوره‌ی مربیگری والیبال از ورزشکاران مبالغی دریافت شد که با شیوع کرونا امکان برگزاری دوره‌ها وجود نداشت.

او افزود: افزون بر شیوع بیماری کرونا، بسته شدن حساب بیشتر هیات‌های ورزشی نیز عاملی شد که نتوانیم مبلغ دریافتی بای کلاس‌ها را به آن‌ها بازگردانیم، اما با پیگیری‌های انجام شده تا دوماه دیگر حساب هیات ورزشی والیبال آبادان باز خواهد شد.

رئیس هیات ورزشی والیبال آبادان با بیان نیاز آبادان به مربی و داوران برای ارتقای سطح کیفی این ورز در شهرستان، وعده‌ی برگزاری دوره را برای افراد ثبت نام شده و بازگردانی هزینه به افرادی که دردوره مربی گری شرکت کرده اند را پس از آزادسازی حساب هیات داد که اطلاع رسانی آن از طریق هیات و صداوسیمای مرکز آبادان انجام می‌شود.

مقدم با اشاره به آنکه با توجه به قوانین موجود امکان استفاده از تامین کننده مالی به عنوان اسپانسر موجود نیست ادامه داد: از سازمان منطقه آزاد، پالایشگاه و پتروشیمی درخواست حمایت داریم، اما با وجود تصویب دولت بر الزام هزینه‌ی یک درصدی این بخش‌ها برای ورزش‌های شهرستان، هنوز حمایتی از آن‌ها دریافت نکرده ایم.

او درپایان در مزایده قرار گرفتن سالن‌های ورزشی آبادان را یکی از عوامل به سختی برگزار کرد مسابقات ورزشی در آبادان ب دلیل هزینه‌ی بالای اجاره‌ی سالن‌های ورزشی عنوان کرد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.