اتاق اصناف کرمان با اشاره به رعایت نکردن برخی اصناف مبنی بر تعطیلی در زمان مقرر تاکید کرد: در صورت بی توجهی، تصمیم دیگری گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اتاق اصناف کرمان با توجه به رعایت نکردن برخی اصناف در خصوص تعطیلی در زمان مقرر برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در کرمان، ضمن اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در صورت بی توجهی تصمیم دیگری گرفته می‌شود. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

رؤسای محترم اتحادیه‌های صنفی گروه شغلی ۲

با سلام

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، علی‌رغم تاکیدات مکرر این اتاق در زمینه اطلاع‌رسانی به اعضای اتحادیه‌ها برای رعایت تعطیلی در ساعت ۲۰، متاسفانه عده‌ای از متصدیان واحد‌های صنفی کرمان، توجه و همکاری لازم را معمول نکردند و طبق اخطار مسئولان ستاد استانی کرونا، در صورت تداوم این موضوع، به زودی مجوز فعالیت اصناف تا ساعت ۲۰ لغو و دستور تعطیلی کامل برای روز‌های آینده، صادر خواهد شد.

متأسفانه ظرف روز‌های گذشته تعدادی از واحد‌های صنفی که بعد از ساعت اعلام شده، باز و فعال بودند، از سوی گشت‌های بازرسی، تعطیل و پلمب شده‌اند.

نظر به اینکه ادامه فعالیت واحد‌های صنفی گروه ۲ در وضعیت قرمز کرونا، مشروط به تعطیلی آن‌ها در ساعت ۲۰ اعلام شده، بنابراین تقاضا می‌شود با ارسال پیامک به اعضای خود، تاکید فرمایید برای ادامه فعالیت در روز‌های آینده، تعطیلی در ساعت ۲۰ شب را حتما رعایت کنند تا موجب بازگشت تعطیلی کلی نشوند.

از رؤسای محترم اتحادیه‌ها انتظار می‌رود با همکاری اعضای هیئت مدیره، بر اجرای این موضوع، نظارت فرمایند.

با تشکر
یوسف جعفری
رئیس اتاق اصناف کرمان

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار