مجموعه شعر دانشگاهیان (مربوط به دانشگاه شهید بهشتی) با گردآوری ناصر پروانی به زودی منتشر می‌شود.

ناصر پروانی شاعر و نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدیدش گفت: تابستان امسال مجموعه شعر دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی در نشر سخنوران منتشر می‌شود. مسابقه‌ای برای نامگذاری اسم کتاب برگزار کردیم و تا یکی دو روز آینده اسم کتاب مشخص می‌شود. تا پانزده بیست روز آینده هم از مجموعه شعر دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی رونمایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی افزود: مجموعه شعر دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی آثار حدود ۶۰ نفر از پرسنل و دانشجویان این دانشگاه را در بر می‌گیرد. بخشی از این افراد در دوران شیوع کرونا در بیمارستان‌ها خدمت می‌کردند. تعداد صفحه‌های کتاب به ۱۴۰ تا ۱۵۰ صفحه می‌رسد. آثار کلاسیک، شعر نو نیمایی و سپید هم در این مجموعه شعر گردآوری شده است.

این نویسنده درباره رمانش هم گفت: رمان عاشقانه و اجتماعی ام با عنوان «مهربان‌تر از مرگ» تا یک ماه آینده در انتشارات گرایش تازه منتشر می‌شود. کار‌ انتشار آن تمام شده است و درآمد حاصل از فروش این رمان برای تهیه لوازم التحریر کودکان بی بضاعت صرف می‌شود. امیدوارم تا پیش از مهر فروش خوبی داشته باشد و درصورتی که کرونا اجازه داد و مدارس کشور باز شد، بتوانیم بسته‌های لوازم التحریر را میان کودکان بی‌بضاعت توزیع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار